POTREFENÁ HUSA

08.10.2016 11:19

Potrefená husa se ozvala… tou zmíněnou drůběží jsem tentokráte já.

 

Na výborové schůzi SDH Kolešov v pátek 7. 10. 2016 jsem rezignoval na funkci kronikáře sboru. A tím i na člena výboru. Důvod byl prostý, pro někoho možná malicherný, pro mne však zcela zásadní: starosta obce Václav Porazík sám o své vůli upravil některé příspěvky na webu SDH Kolešov, vymazal z nich videa, která jsem pro ilustraci činnosti sboru připravil a jemu se (ať už z jakéhokoli důvodu…) nelíbila. Bez toho, že by mne kontaktoval, že bychom se domluvili.

 

Pro mne je to signál zcela jasný: SDH Kolešov mě nepotřebuje, stránky sboru (a tedy i kroniku) dělat nemusím. Stojí to čas, energii – a mrhat tím, čeho je stále méně, nemíním.

 

Obvykle nemám problémy vysvětlit svá stanoviska, tentokrát se mi to zjevně nepovedlo. V noci Vašek na svém facebookovém profilu zveřejnil následující informaci:

 

 

Já se na tomto místě ohrazuji proti takovému nařčení. Nevadí (a nikdy mi nevadilo) pro SDH Kolešov udělat cokoli ani DOBROVOLNĚ, ani ZADARMO. Vadí mi ale, že když dělám, tak

 

ZBYTEČNĚ!

 

A to dělat nebudu. Navíc zaplaceno – v souvislosti s angažováním se pro SDH – jsem dostal. Někdy třeba tak, že mi někdo „nadělal“ před dveře domu. A děkuju, nechci.