TŘI DNY DO VOLEB

07.10.2014 20:23

Lídr volebního uskupení OBČANÉ KOLEŠOVA pan Milan Grund mne a dalších téměř třicet účastníků předvolební veřejné schůze ujistil, že v příštích dnech „jeho lidé“ obejdou Kolešov a všechny seznámí se svým programem, se svými názory a vizemi.

Do voleb zbývají necelé tři dny. Nikdo z OBČANŮ KOLEŠOVA se k nám zatím neobtěžoval.

Dorazí-li zítra, riskují, že mám dlouhé vedení a jejich nápady na vylepšení života v obci (samozřejmě o lepší život v Kolešově stojím stejně jako všichni ostatní) do těch patřičných center mého mozku nestačí do otevření volební místnosti dorazit. Nepřijdou-li ani zítra, pak se začnu smiřovat s faktem, že nejsem hoden dovědět se něco o jejich programu (a budu spekulovat o tom, jestli něco takového vůbec existuje) a nedorazí-li ani ve čtvrtek, pak s klidným svědomím i na těchto stránkách prohlásím, že jestliže Milan Grund lže obyvatelům obce na veřejné schůzi, bude jim patrně lhát i jako zastupitel.

A já pak o takového zastupitele nestojím.

Fascinuje mne v souvislosti s výše uvedeným smělost pana Grunda mladšího, který mě nabádá v NÁZOROVÉM FÓRU k jakési nestrannosti. I kdybych tisíckrát chtěl nestranit, mohu jen těžko, když nemám ani ty nejjednodušší informace. O jedné straně mince vím, o druhé nemám nejmenší páru.